مشهد الگوی ملی زیباسازی شهری است محمد معتمدی: رویداد «نورنما» گامی مثبت و امیدآفرین در مشهد است برنامه‌های متنوع شهرداری مشهد برای ایجاد «شادی مومنانه» در ماه رمضان مشارکت بیش از ۱۱ هزار نفر در پویش مردمی «مشهد مهربان» برپایی ۱۷ ایستگاه استقبال از زائران در جاده‌های خراسان رضوی آماده‌سازی ۳۹ بوستان شهری مشهد برای روز طبیعت آلودگی هوای مشهد در ۱۰ منطقه (۱۱ فروردین ۱۴۰۴) استاندار خراسان رضوی: تشکیل باشگاه حرفه‌ای برای ورزش مشهد اولویت است + فیلم تلاش مدیریت شهری، تحقق نشاط مؤمنانه برای زائران و مجاوران است ضیافت نور و رنگ و تصویر در جشن بزرگ «نورنما»| آیین افتتاحیه بزرگ‌ترین نمایش ویدئومپینگ کشور در مشهد برگزار شد+ویدئو شهردار مشهد مقدس: جشنواره رمضان، فرصتی برای ایجاد شور و نشاط اجتماعی بود پیش بینی ۳۵۰ دستگاه اتوبوس برای جابه‌جایی زائران و مجاوران به مقاصد تفرجگاهی در روز طبیعت شهردار مشهد مقدس: هدف جشنواره نورنما ایجاد حال خوب برای زائران و مجاوران است تقدیر استاندار خراسان رضوی از برگزاری جشنواره نورنما در مشهد جام رمضان شاخص‌ترین رویداد ورزشی مشهد است ویدئو| مراسم افتتاحیه نخستین رویداد ملی نورنما و جشن بزرگ عیدانه در عرصه میدان شهدا مشهد در حال برگزاری است ساماندهی بیش از ۱۱۰۰ صندوق هوشمند فطریه در مشهد مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری مشهد خبر داد: بازدید بیش از ۷ هزار نفر از باغ‌ گل‌های مشهد فعالیت ۲۴ساعته پارکینگ‌های مرکزی مشهد برای برگزاری نماز عید فطر آمادگی شهرداری مشهد برای خدمت‌رسانی به شهروندان در روز عید فطر و روز طبیعت ۱۴۰۴
سرخط خبرها

شهروند خبرنگار | گلایه شهروند از تاخیر برخی از خطوط اتوبوسرانی در مشهد + پاسخ

  • کد خبر: ۲۳۲۹۲۸
  • ۲۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۳
  • ۱
شهروند خبرنگار | گلایه شهروند از تاخیر برخی از خطوط اتوبوسرانی در مشهد + پاسخ
پاسخ عباس اتحادی، مدیر روابط عمومی سازمان اتوبوس‌رانی شهرداری مشهد به گلایه شهروند از تاخیر برخی از خطوط اتوبوسرانی.

به گزارش شهرآرانیوز، یک شهروند در پیامی به روزنامه شهرآرا گفت: اوایل خرداد از ساعت ۱۴:۵۵ تا ساعت ۱۵:۴۰ در ایستگاه ملاصدرا به سمت احمدآباد (روبه‌روی ملاصدرا۵) منتظر اتوبوس بودیم. شش ‌اتوبوس خط‌۸۰ از آن مسیر عبور کرد، اما دریغ از یک خط۹۵. خواهشمند است همان‌طور که قیمت بلیت‌ها را افزایش داده‌اید، خدمت‌رسانی را هم بهبود بخشید.

به دنبال پیگیری پیام شهروند، عباس اتحادی، مدیر روابط عمومی سازمان اتوبوس‌رانی شهرداری مشهد در این باره اعلام کرد: خط ۹۵ با دوازده‌‌دستگاه اتوبوس و میانگین سرفاصله پانزده دقیقه در حال سرویس‌دهی به شهروندان محترم است، ولی به دلیل ترافیک طول مسیر گاهی سرفاصله خطوط افزایش می‌یابد. با این حال هماهنگی لازم با مسئول خط به منظور دقت در رعایت سرفاصله‌ها و فرستادن اتوبوس کمکی در ساعات اوج حضور مسافر، انجام شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
0
0
خط 18/1رو که با این خدمات رسانی جمع کنند بهتره
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->